- Յուրաքանչյուր բառի իմաստն արտահայտի՛ր բառակապակցությամբ.
Ա.Դասագիրք, հեռագիր, արոտավայր, լրագիր, ծառաբուն, մրգաջուր, մրջնաբույն, ծաղկեփունջ, միջնապատ:
Բ.Վիպագիր, մեծատուն, զինակիր, ժամացույց, կողմնացույց, երգահան, քարահատ, պատմագիր, քանդկագործ:Դասի գիրք,հեռու գիր,արոտելու վայր,լուրերի գիր,ծառի բուն,մրգի ջուր,մեջտեղի բույն,ծաղիկների փունջ,մեջտեղի պատ,վեպերի գիրք,մեծերի տուն,զենք կրող,ժամանակ ցույց տվող,կողմ ցույց տվող,երգեր հանող,քար հատող,պատմություն գրող,քանդակներ անող։
5. Երկու խմբի գոյականների հոգնակին կազմի´ր և օրինաչափությունը բացահայտի´ր:
6. Փակագծում տրված բառերը դարձրո´ւ հոգնակի և գրիի´ր կետերի փոխարեն:
Ամերիկացի-վիճակագիրները պարզել են, որ օրվա ընթացքում ամենաշատը քայլում են անասնապահներն ու հողագործները: Երկրորդ տեղում գյուղական նամակատարներ են: Հաջորդը մատուցողներն ու բուժքույրերն են: Նրանցից զգալիորեն քիչ են քայլում ոստիկաններն,հետախույզները ու պահակները: Ամենից քիչ քայլում են նահանգապետերն ու նախարարները։
7. Տրված գոյականները դարձրո´ւ հոգնակի և տեղադրի´ր նախադասությունների մեջ:
Կետորս, բանաձև, հրացան, նավապետ, շնաձուկ, ժամացույց:
Բոլոր նավապետերն էլ երազում են չբացահայտված կղզիներ գտնել:
Մեզ ասացին, որ բոլոր ժամացույցները հետ են ընկել, ու ոչ մեկը նույն ժամը ցույց չի տալիս:
Ասում են, որ շնաձկներին արյան հոտն է հրապուրում:
Այդ տարածքում աշխատող կետորսներըհետևում էին կետին ու վախենում էին ,թե ևս մեկին այնուամենայնիվ կվնասի:
Ցուցադրվող հրացանները այդ նույն զինագործի որդիներն ու թոռներն էին սարքել:
8. 10 ՄԱՐԴ, ՈՐ ՀԱՋՈՂՈՒԹՅԱՆ ԵՆ ՀԱՍԵԼ ՈՉ ԱՆՄԻՋԱՊԵՍ
10. Բաց թողած ժամադրություն, Երկու գիրք, Մրսած Նասրեդինն ու տաք ապուրը
11. Ծուռ հայելին, Հիվանդ եղնիկը, Մուրացիկը և տաք քարը
- Սուրճը և եռացրած ջուրը:
- Առակ ծեր կոշկակարի և հաջորդ օրվա գործերի մասին:
- Ընդգծել այն կապակցությունները, որտեղ կա ածական.
բարձր շենք — բարձր երգել
մութ փողոց — լուսավորված փողոց
սիրուն խոսել — սիրուն կեցվածք
հոգնած ժողովուրդ — խիզախ ժողովուրդ
լուսավոր սենյակ — լուսավոր ժպտալ
գունավոր ներկել — գունավոր նկար
լայն փողոց — քանդված փողոց
երգող դպրոց — երաժշտական դպրոց
ոսկյա մատանի — գողացած մատանի
տանջող սեր — մայրական սեր
- Նախորդ վարժությունից դուրս բերած ածականները դասավորիր ըստ տեսակների:
- Տրված բառերից ստացիր ածականներ.
ա/ վստահել, համակրելի, բացատրելի, դյութական, գրավիչ, հուզել, բարկացկոտ, վախկոտ, ամաչկո, պարծենկոտ,
բ/ տնական, իմաստալի, գունավոր, ոսկե, երկաթյա, համեղ։
- Ածականները, որտեղ անհրաժեշտ է, դարձրեք բաղդատական կամ գերադրական:
Ով է հեշտ վազում` շատ գեր, թե շատ նիհար մարդը: Այս պարզ հարցով զբաղվեցին ԱՄՆ-ի Հարվարդի համալսարանի բազմաթիցվ գիտնականներ: Հետազոտվեցին տարբեր քաշի վազողներ` իրենց հետ տանելով 15կգ ծանրություն: Պարզվեց, որ որքան շատ ավելի մեծ է մարմնի քաշը, մարդն այնքան ավելի մեծ արագություն է զարգացնում, իսկ էներգիայի ծախսը, ընդհակառակը, ավելի փոքր է լինում:
Անգլիական մի ընկերություն կառուցել է թեթև մեկտեղանի ինքնաթիռ, որն էժան է, քան ավտոմեքենաների մեծ մասը: Ինքնաթիռը թեթև է, ընդամենը 55 կգ: Նրա մեծ արագությունը ժամում 145 կմ է: