Posted in Մայրենի, Գրականություն
  1. Յուրաքանչյուր բառի իմաստն արտահայտի՛ր բառակապակցությամբ.

Ա.Դասագիրք, հեռագիր, արոտավայր, լրագիր, ծառաբուն, մրգաջուր, մրջնաբույն, ծաղկեփունջ, միջնապատ:
Բ.Վիպագիր, մեծատուն, զինակիր, ժամացույց, կողմնացույց, երգահան, քարահատ, պատմագիր, քանդկագործ:

Դասի գիրք,հեռու գիր,արոտելու վայր,լուրերի գիր,ծառի բուն,մրգի ջուր,մեջտեղի բույն,ծաղիկների փունջ,մեջտեղի պատ,վեպերի գիրք,մեծերի տուն,զենք կրող,ժամանակ ցույց տվող,կողմ ցույց տվող,երգեր հանող,քար հատող,պատմություն գրող,քանդակներ անող։

5. Երկու խմբի գոյականների հոգնակին կազմի´ր և օրինաչափությունը բացահայտի´ր:

6. Փակագծում տրված բառերը դարձրո´ւ հոգնակի և գրիի´ր կետերի փոխարեն:
Ամերիկացի-վիճակագիրները պարզել են, որ օրվա ընթացքում ամենաշատը քայլում են անասնապահներն ու հողագործները: Երկրորդ տեղում գյուղական նամակատարներ են: Հաջորդը մատուցողներն ու բուժքույրերն են: Նրանցից զգալիորեն քիչ են քայլում ոստիկաններն,հետախույզները ու պահակները: Ամենից քիչ քայլում են նահանգապետերն ու նախարարները։

7. Տրված գոյականները դարձրո´ւ հոգնակի և տեղադրի´ր նախադասությունների մեջ:

Կետորս, բանաձև, հրացան, նավապետ, շնաձուկ, ժամացույց:
Բոլոր նավապետերն էլ երազում են չբացահայտված կղզիներ գտնել:
Մեզ ասացին, որ բոլոր ժամացույցները հետ են ընկել, ու ոչ մեկը նույն ժամը ցույց չի տալիս:
Ասում են, որ շնաձկներին արյան հոտն է հրապուրում:
Այդ տարածքում աշխատող կետորսներըհետևում էին կետին ու վախենում էին ,թե ևս մեկին այնուամենայնիվ կվնասի:
Ցուցադրվող հրացանները այդ նույն զինագործի որդիներն ու թոռներն էին սարքել:

8. 10 ՄԱՐԴ, ՈՐ ՀԱՋՈՂՈՒԹՅԱՆ ԵՆ ՀԱՍԵԼ ՈՉ ԱՆՄԻՋԱՊԵՍ

9. Առակ «Լապտեր»

10. Բաց թողած ժամադրությունԵրկու գիրքՄրսած Նասրեդինն ու տաք ապուրը

11. Ծուռ հայելինՀիվանդ եղնիկըՄուրացիկը և տաք քարը

12. Հարգանքն ու պատիվը …

  1. Ինչ է ածականը։
  2. Ածականի տեսակները։

բարձր շենք — բարձր երգել

մութ փողոց — լուսավորված փողոց

սիրուն խոսել — սիրուն կեցվածք

հոգնած ժողովուրդ — խիզախ ժողովուրդ

լուսավոր սենյակ — լուսավոր ժպտալ

գունավոր ներկել — գունավոր նկար

լայն փողոց — քանդված փողոց

երգող դպրոց — երաժշտական դպրոց

ոսկյա մատանի — գողացած մատանի

տանջող սեր — մայրական սեր

  • Նախորդ վարժությունից դուրս բերած ածականները դասավորիր ըստ տեսակների:
  • Տրված բառերից ստացիր ածականներ.

ա/ վստահել, համակրելի, բացատրելի, դյութական, գրավիչ, հուզել, բարկացկոտ, վախկոտ, ամաչկո, պարծենկոտ,

բ/ տնական, իմաստալի, գունավոր, ոսկե, երկաթյա, համեղ։

  • Ածականները, որտեղ անհրաժեշտ է, դարձրեք բաղդատական կամ գերադրական:

Ով է հեշտ վազում` շատ գեր, թե շատ նիհար մարդը: Այս պարզ հարցով զբաղվեցին ԱՄՆ-ի Հարվարդի համալսարանի բազմաթիցվ գիտնականներ: Հետազոտվեցին տարբեր քաշի վազողներ` իրենց հետ տանելով 15կգ ծանրություն: Պարզվեց, որ որքան շատ ավելի մեծ է մարմնի քաշը, մարդն այնքան ավելի մեծ արագություն է զարգացնում, իսկ էներգիայի ծախսը, ընդհակառակը, ավելի փոքր է լինում:

Անգլիական մի ընկերություն կառուցել է թեթև մեկտեղանի ինքնաթիռ, որն էժան է, քան ավտոմեքենաների մեծ մասը: Ինքնաթիռը թեթև է, ընդամենը 55 կգ: Նրա մեծ արագությունը ժամում 145 կմ է:

Leave a comment